Sunday, 15 April 2012

ای بابا، نمیدونم چرا حس نوشتنم پریده.
این مدت کلی اتفاق خوب و غم دار افتاد. زندگیه دیگه . چند روز خوب یه روز بد یا برعکس
دنبال پرستار فارسی زبان مطمئنیم برای آقا کوچولو، این مسئله خیلی ذهنمون رو درگیر کرده. نمیشه به هر کسی اعتماد کرد.
این روزها هوای شهر بهاریه و مست کننده، درختای پر شکوفه، هوای ملس و سبزی بی حد
خیلی خوبند این روزها.
شکر

No comments:

Post a Comment