Friday, 4 November 2011

امروز نرفتم دانشگاه، بعد از ظهر قراره جشن آغاز سال تحصیلی مدرسه ی آقا کوچولو باشه، اینا هم کلاس اولی های مدرسه، مدرسه ی بزرگ و خوبیه، مجتمع آموزشیه که تا پیش دانشگاهی خودمون رو داره.
هنوز قطعی نیست موندن شازده اونجا، چون باید از نپی کامل گرفته شده باشه و ایشون هنوز با شماره 2 مشکل داره، و هر 3 روز به قول معلمش اکسیدنت داشته!!
شاید یه مدت بمونه خونه تا کامل پاتی ترین بشه بعد.
قرار شده برای هر کلاس 3 تا کیک درست کنند به صورت دلخواه، منم قبول کردم یکیشو درست کنم.
موندم خونه که تازه باشه و تزیین و خوشگل کاری کنم براش، چند تا از این عروسکای شکری تزیینی کفشدوزک و گل هم خریدم بذارم روش.
صبح دارم لباس تنش میکنم میگم به نی نی ها چی میگی؟
میگه: ماما، کیک!


3 comments:

  1. عزيزم شاپرك جون: ماما كيك...........
    خانومى اينقدر نگران مهد نباش مطمين باش براى همتون بهتره كه زودتر بره مهد و وارد اجتماع بشه و 100% هم كمك ميكنه به راه افتادن زبانش ولى گفتار درمانى اينجا هم بايد ادامه داشته باشه از طرف مهد و مدرسه. شاد باشيد

    ReplyDelete
  2. ای جان دلم که می خواد گزارش بده مامانش کیک پخته.دستت درد نکنه خانوم هنرمند.حالا زود هم از دایپر می
    یرش و میره مدرسه.
    "یک دسته گل بنفشه"

    ReplyDelete
  3. azizam khoshhalam ke dobare minevisi... omidvaram hamash dige az shadiha va khshhaliha benevisi... ziad negaran nabash,, hamklasie nickan hamin moshkel ro dasht va ta 6 salegi moaleme speach terapy dasht vali alan kamelan normal sohbat mikone,,, shayad zabane jadid hata barash behtar bashe xxx

    ReplyDelete