امروز نرفتم دانشگاه، بعد از ظهر قراره جشن آغاز سال تحصیلی مدرسه ی آقا کوچولو باشه، اینا هم کلاس اولی های مدرسه، مدرسه ی بزرگ و خوبیه، مجتمع آموزشیه که تا پیش دانشگاهی خودمون رو داره.
هنوز قطعی نیست موندن شازده اونجا، چون باید از نپی کامل گرفته شده باشه و ایشون هنوز با شماره 2 مشکل داره، و هر 3 روز به قول معلمش اکسیدنت داشته!!
شاید یه مدت بمونه خونه تا کامل پاتی ترین بشه بعد.
قرار شده برای هر کلاس 3 تا کیک درست کنند به صورت دلخواه، منم قبول کردم یکیشو درست کنم.
موندم خونه که تازه باشه و تزیین و خوشگل کاری کنم براش، چند تا از این عروسکای شکری تزیینی کفشدوزک و گل هم خریدم بذارم روش.
صبح دارم لباس تنش میکنم میگم به نی نی ها چی میگی؟
میگه: ماما، کیک!
عزيزم شاپرك جون: ماما كيك...........
ReplyDeleteخانومى اينقدر نگران مهد نباش مطمين باش براى همتون بهتره كه زودتر بره مهد و وارد اجتماع بشه و 100% هم كمك ميكنه به راه افتادن زبانش ولى گفتار درمانى اينجا هم بايد ادامه داشته باشه از طرف مهد و مدرسه. شاد باشيد
ای جان دلم که می خواد گزارش بده مامانش کیک پخته.دستت درد نکنه خانوم هنرمند.حالا زود هم از دایپر می
ReplyDeleteیرش و میره مدرسه.
"یک دسته گل بنفشه"
azizam khoshhalam ke dobare minevisi... omidvaram hamash dige az shadiha va khshhaliha benevisi... ziad negaran nabash,, hamklasie nickan hamin moshkel ro dasht va ta 6 salegi moaleme speach terapy dasht vali alan kamelan normal sohbat mikone,,, shayad zabane jadid hata barash behtar bashe xxx
ReplyDelete