امروز 11/11/11 ه!
یه روز کاملا معمولی، بهتره بگم برای من.
دلم گرفته، هوا سرده، خونه در نهایت سکوت، خزیدم زیر پتو به هدف درس، کروسان شکلاتی پختم با یه لیوان چای کردم نهارم.
دلم گرفته خیلی
آقایون خونه رفتند گفتار// درمانی، من دلم گرفته امروز بی دلیل و با دلیل
این حق ما نبود بعد اون همه سختی های رفته تو روزهای رفته همچنان سخت بگذره دنیا بهمون.
میدونم میشه هزار روزنه ی خوشبختی رو دید حتی تو همین دقایق هم، ولی چه کنم که عجیب امروز دلم گرفته
صبح با هم رفتیم خرید، ترولی بدست، بزرگ شده، هر چند تو سکوت، ولی خوش گذشت
چند روزی هم مدرسه رفت، واقعا خوش گذشت بهش ولی چون کامل از نپی گرفته نشده بود قرار شد تا تموم شدن این پروسه خونه بمونه، زندگی باز رفت رو دور خیلی تند من برم تو بری نصف روز و همو ندیدن و دل پر شدن...
نمیدونم، شاید چون از ماه ها پیش به امروز فکر کرده بودم، فکر میکردم یه جوری ماندگارش کنیم، با شامی تو رستوران، یا حادثه خوشی یا مهمونی چیزی..
ولی معمولی بود و دلگیر امروز برام،
وقتی از پشت شیشه باهاشون بای بای کردم، از ته ته دل دلم خواست وقتی 12/12/12 شد بیام بنویسم چه خوبه که شاپرک همه چیش خوبه خوبه و خوب ..
چه دلم گرفته امروز...
عزیزم اینجا خصوصی داره؟
ReplyDeleteNa azizam
ReplyDeletemail mituni bezani?
booos
اینقدر دلگیر و ناراحت نباش عزیزم.انشالله سال دیگه 12/12/12 بهترین و شادترین روز زندگیتون باشه.
ReplyDeleteمصی
Saideh jan, eenghadr narahat v negaran nabash v be khoda tavakol kon, hameh chi dorost misheh. khoda ro shaker bash ke yek pesare salem v ziba v bahoosh dari v hala harf nemizaneh ke nazaneh, mohem nist. kholaseh be chizhaei mosbat fekr kon. midonam sakhteh vali moror zaman neshon mideh ke een negaraniha bimored bodand. montazere posthaei shad v por energit hastam. shaparak koocholo ro beboos, Mitra xx
ReplyDelete