Thursday, 7 April 2011











یه چراغ خواب خریدم برای کنار تخت از استانبول، یه حباب آینه کاری شده ی دست ساز، یه حس خوبی بهم میده، امروز براش چراغ هم خریدم، یه سرویس استکان و نعلبکی طلایی کمر باریک هم با خودم آوردم، چای که توش میخوری یه طعم دیگه داره یه حس ناب.

4 comments:

  1. چقدر زیبا.......به به
    معصومه

    ReplyDelete
  2. سلام
    مرسي از اين كه به من سر مي زني

    يك كم از نوشته هات را خوندم. اميدوارم كمرت بهتر باشه و سال نوت هم مبارك. از بابت كمر و سن كم متاسفم. خيلي سخته. ادم موهاشم كه تو اين سن تك و توك سفيد مي شه حالش خراب مي شه واي به حال ديسك كمر! اما من يك همكاري داشتم كه تو سن كم دجار همين مشكل شده بود و دكترها خوبش كرده بودند. ه

    اين عكس هم خيلي زيباست

    ReplyDelete
  3. chetori dooste mehraboon v azizam? khabari azatoon nist? omidvaram khoob v shad v salamat bashid hamegi. Khili yadet hastam. Sephre aziz v roei mahe khodet ro mibosam. Mitra xxxx

    ReplyDelete
  4. Saideh jan,,, omidvaram behtar bashi o hamishe por az in heshaye khooob,,, azizammm kheili delam mikhad bebinamet o ye baghaleeee bozorg... hatman shomaram ro ro FB migzaram, age oomadi london hatman khabaram kon,,, miboosamet,,, Maryam

    ReplyDelete