یه چراغ خواب خریدم برای کنار تخت از استانبول، یه حباب آینه کاری شده ی دست ساز، یه حس خوبی بهم میده، امروز براش چراغ هم خریدم، یه سرویس استکان و نعلبکی طلایی کمر باریک هم با خودم آوردم، چای که توش میخوری یه طعم دیگه داره یه حس ناب.
يك كم از نوشته هات را خوندم. اميدوارم كمرت بهتر باشه و سال نوت هم مبارك. از بابت كمر و سن كم متاسفم. خيلي سخته. ادم موهاشم كه تو اين سن تك و توك سفيد مي شه حالش خراب مي شه واي به حال ديسك كمر! اما من يك همكاري داشتم كه تو سن كم دجار همين مشكل شده بود و دكترها خوبش كرده بودند. ه
Saideh jan,,, omidvaram behtar bashi o hamishe por az in heshaye khooob,,, azizammm kheili delam mikhad bebinamet o ye baghaleeee bozorg... hatman shomaram ro ro FB migzaram, age oomadi london hatman khabaram kon,,, miboosamet,,, Maryam
چقدر زیبا.......به به
ReplyDeleteمعصومه
سلام
ReplyDeleteمرسي از اين كه به من سر مي زني
يك كم از نوشته هات را خوندم. اميدوارم كمرت بهتر باشه و سال نوت هم مبارك. از بابت كمر و سن كم متاسفم. خيلي سخته. ادم موهاشم كه تو اين سن تك و توك سفيد مي شه حالش خراب مي شه واي به حال ديسك كمر! اما من يك همكاري داشتم كه تو سن كم دجار همين مشكل شده بود و دكترها خوبش كرده بودند. ه
اين عكس هم خيلي زيباست
chetori dooste mehraboon v azizam? khabari azatoon nist? omidvaram khoob v shad v salamat bashid hamegi. Khili yadet hastam. Sephre aziz v roei mahe khodet ro mibosam. Mitra xxxx
ReplyDeleteSaideh jan,,, omidvaram behtar bashi o hamishe por az in heshaye khooob,,, azizammm kheili delam mikhad bebinamet o ye baghaleeee bozorg... hatman shomaram ro ro FB migzaram, age oomadi london hatman khabaram kon,,, miboosamet,,, Maryam
ReplyDelete