چندین ماه پیش هی می گقتم که اکه یه روز پولدار بشیم اول از همه دلم میخواد برم یه عطر دیور جادور سبز و خنک بخرم و یه رژ/لب دیور شماره ی 753
همسر جان عطرش رو با اولین حقوقش برام کادو خرید، خیلی چسبید و موند در یادم، امروز هم رژش رو خریدم، نکته ی خنده دارش این بود که حالا هر دوش خیلی قیمت زیادی هم نداشت واقعا ولی نمیدونم برای شما هم پیش اومده که گاهی برای خرید بعضی چیزها دائم دنبال میزان ضرورتش و اولویتش میگردین و بالاخره اینقدر بالا پایین میکنید که خریدش دائم به تاخیر میفته.
جالب اینجاست که هنوز همچنان از پولدار شدن خبری نیست ولی گاهی وقتا این جور خرید کردن ها خیلی به آدم مزه میده.
همسر جان عطرش رو با اولین حقوقش برام کادو خرید، خیلی چسبید و موند در یادم، امروز هم رژش رو خریدم، نکته ی خنده دارش این بود که حالا هر دوش خیلی قیمت زیادی هم نداشت واقعا ولی نمیدونم برای شما هم پیش اومده که گاهی برای خرید بعضی چیزها دائم دنبال میزان ضرورتش و اولویتش میگردین و بالاخره اینقدر بالا پایین میکنید که خریدش دائم به تاخیر میفته.
جالب اینجاست که هنوز همچنان از پولدار شدن خبری نیست ولی گاهی وقتا این جور خرید کردن ها خیلی به آدم مزه میده.
mubarak basheh khanoom ziba v mehraboon.
ReplyDeleteta hala dior jadore sabz nadidam. vali man az atraei dior, samme khales ( Pure poison) ro daram !! eendafeh negah konam 753 che rangieh! hatman khili behet miad. man 240 v 740 De Rouge ro daram v khili ham dosteshon daram chon khili khoob rotobat lab ro hefz mikone .
vali hamintoor ke migi dorosteh, bazi az kharidha ro adam faghat baraei delesh anjam mideh. manam har dafeh een joor kharidha ro mikonam azab vejdan ( baraei modat kotahi !!) migiram v fekr mikonam polesh to hesabe bankim bood behtar bood vali khob javab del ro chi misheh dad?? !