Monday, 21 March 2011

خواستم بیام بنویسم سال نو مبارک دلهاتون پر نور و شادی و خوشبختی
خواستم بیام بنویسم امسال بعد از 7 سال اولین سالی بود که از ته دل دوست داشتم سفره هفت سین بندازم
خواستم بیام از آرزوها و اهدافم برای سال جدید بگم، از سال رفته و چیزهای خوبی که بدست آوردیم بگم، از سختی هاش، از خوبی هاش

نشد نشد نشد نمیشه
حالا من اینجا رو یه تخت افتادم، به سختی راه میرم، یه روز بیمارستان خوابیدم، با اشک و ناله راه میرم از درد مهره های پایین کمرم، نتونستم برم سفره و مخلفاتشو بخرم، نتونستم خونه رو بتکونم، نتونستم یه خط درس بخونم، یه سفر کمتر از 48 ساعته رفتم انگلیس، به خاطر کلاسم که اینقدر حالم از دوندگی و کمر درد خراب شد که نه کلاس رفتم نه گشتم نه هیچی با یه کمر داغون برگشتم..

یه تنهایی خفه کننده ای دارم دیدنی، یعنی یه پرنده ی ایرانی هم نبود دیروز بهش عیدو تبریک بگم همون دراز کش تو تخت...
حالا هم دلم شکسته خیلی خیلی خیلی

نمیخواستم این همه منفی بودنو اینجا ثبت کنم، ولی واقعا دلم برای جسم و روحم خیلی سوخت، خیلی

5 comments:

  1. انشالله امسال سال سبز و خوب و شادی باشه برات سعیده عزیزم....بلند شو..تو می تونی..تو همیشه تونستی.
    معصومه

    ReplyDelete
  2. merci azize dela
    vali bavar kon in dafe age khodam ham bekham boland sham kamaram daghuntar az in harfast nemishe!

    ReplyDelete
  3. عزیزم عید شما هم مبارک انشالا که سال خوبی در پیش داشته باشین.اینقدر غصه نخور غربت همینه دیگه به غربت فکر نکن چون اونجا دیگه محل زندگیته .روحیه ات رو حفظ کن نگران پسرت نباش که هنوز حرف نمیزنه بچه ها با هم متفاوت هستن مخصوصا پسرها دیرتر حرف میزنن باهاش تمرین کن هر چی بهش میدی ازش بخواه اسمشو بگه.برای خودت غصه و فکر درست نکن.زندگی همه مشکلات خاص خودش رو داره هیچ کسی در هیچ جای دنیا بی مشکل نیست پس تو تنها نیستی فقط مقابله به مشکلات رو یاد بگیر هر چی بیای بنالی بدتره قوی باش ما هم روزای بد و سخت داشتیم ولی گذشت و تموم شد و روزای خوشی هم دائمی نیستن دلت رو شاد نگه دار و مثبت باش

    ReplyDelete
  4. سلام! سال نو مبارک. امیدوارم حالت بهتر شده باشه. بستری شدن در شب عید در غربت حتما خیلی سخته. چه خوب کردی که از حالِ بدت نوشتی. شاید همون کمی تخلیه کرده باشه، منفی ها رو. منهم از اینجا دعا میکنم و انرژی مثبت می فرستم برای سلامی و آرامشت در این روزها و همه ی روزهای سالِ نود. به امید شنیدن خبرهای خوب از بهبودی حالت!‏

    ReplyDelete
  5. عزیز دلم ممنون بابت تبریک سال نو . امیدوارم امسال برایت سال بهتری باشد . نگران پسرکت نباش بچه ها گاهی در به حرف می افتند . پسر من هم هنوز حرف نمی زند حتی دریغ از مامان یا بابا شنیدن . در مورد پسورد اگر توانستی برایم از خودت یک آدرس ایمیل بگذاری برایت می فرستم .
    مواظب خودت باش

    ReplyDelete