Sunday, 6 March 2011

هی خواستم بیام بنویسم از شهر جدید، از حس های جدید، از محیط جدید، از ایده های جدید
بعد هی گفتم هنوز زوده بذار چند روز بگذره، برای قضاوت کردن در مورد تصمیم جدید

حالا 10 روز گذشته، هم محیط دانشگاه رو دیدم، هم آدم های علدی تو شهر، هم زبان رو شنیدم هم خیابون ها رو دیدم، هم هوا رو

میتونم اقرار کنم عاشق شهر جدید شدم، و خوشحالم که تصمیم گرفتیم بین انگلیس و آلمان مورد دوم رو انتخاب کنیم برای ادامه ی مسیر زندگی.


No comments:

Post a Comment