یک موقعیت خوب در انگلیس برای همسر ایجاد شده، چند روزه فهمیدیم، حالا بین چند راهی بزرگی هستیم، بین اینکه بُعد این مووینگ چقدر باید باشه؟ به فاصله ی چند شهر یا رفتن به یک کشور دیگه.
هر کدوم معایب و مزایای خودش رو داره
خیلی ذهنمون درگیره، بعد از این 3 سال بی نهایت سخت، میخوایم یه تصمیمی باشه که رضایتمندی باشه توش، دیگه واقعا احتیاج داریم کمی آرامش رو تجربه کنیم، کمی بی دغدغه بودن، یا بهتره بگم کم دغدغه بودن!
هر کدوم معایب و مزایای خودش رو داره
خیلی ذهنمون درگیره، بعد از این 3 سال بی نهایت سخت، میخوایم یه تصمیمی باشه که رضایتمندی باشه توش، دیگه واقعا احتیاج داریم کمی آرامش رو تجربه کنیم، کمی بی دغدغه بودن، یا بهتره بگم کم دغدغه بودن!
اول اینکه مبارک باشه عزیزم
ReplyDeleteدوم اینکه به نظر من انگلیس بازبان انگلیسی بهتر از آلمانه اگه موقعیت آلمان خیلی بهتر از اینجا نباشه براتون. البته این شمایید که از جمیع جهات مطلعید و میدونم با درایتتون بهترین تصمیم رو می گیرید.
موفق باشی
آفتاب تابان
مرسی عزیزم
ReplyDeleteدلم میخواد بنویسم نقاط خوب و بد هر دو رو. آدم بعدا بهشون رجوع میکنه و در مورد تصمیمش بهتر فکر میکنه.