Thursday, 16 December 2010

وقتی پایین ایمیل نوشتم: دختر همیشه دلتنگتان، سعیده
بغضم ترکید، صورتم پر اشک شد، بی خیال این همه آدم که تو کتابخونه کنارم نشستند، زدم زیر گریه....

3 comments:

  1. می فهمم حست رو عزیزم.
    "یک دسته گل بنفشه"

    ReplyDelete
  2. سعیده جون، ما نسل همیشه دلتنگیم، اونوریا دلتنگ هزار و یک آرزو و اینوریا دلتنگ عزیزان

    آفتاب تابان

    ReplyDelete