می فهمم حست رو عزیزم."یک دسته گل بنفشه"
سعیده جون، ما نسل همیشه دلتنگیم، اونوریا دلتنگ هزار و یک آرزو و اینوریا دلتنگ عزیزانآفتاب تابان
:(
می فهمم حست رو عزیزم.
ReplyDelete"یک دسته گل بنفشه"
سعیده جون، ما نسل همیشه دلتنگیم، اونوریا دلتنگ هزار و یک آرزو و اینوریا دلتنگ عزیزان
ReplyDeleteآفتاب تابان
:(
ReplyDelete