Monday, 20 December 2010










بعضی روزها اصلا حال بلند شدن از تخت رو ندارم، شاید بهتره بگم خیلی روزها، انگار برای شروع روز هنوز آماده نیستم، ، دلم میخواد با یه شادابی چشمامو باز کنم و بگم به به یه روز جدید و خوب ( مثل این فیلم ها!) ولی به جاش با یه حال گرفته ای میگم اه باز هم یه روز دیگه شروع شد، دوباره پیش به سوی روتین همیشگی، دلم میخواد شروع همه ی نقش هایی که دارم رو یه چند ساعت به تعویق بندازم هنوز..

یه کسالت خاصی دارم اول صبح، حتی اگر خوابم هم کامل باشه و خوب، ولی این کسالت صبحگاهی حس بدی بهم میده.
یادم نمیاد آخرین بار کِی با لبخند و انرژی پاشدم؟

No comments:

Post a Comment