Sunday, 14 November 2010

اگر روزی از انگلیس برم از جمله مغازه هایی که دلتنگشون میشم مون سون، لیک لند خواهند بود، هر وقت گذرم خورده بهشون پر از حس های خوب شدم، از دین لباس های زیبا و طرح های بکر مون سون تا حض کردن از وسایل آشپرخونه و وسایل شیرینی پزی لیک لند.
بس که روح نوازند و زیبا
*monsoon: http://www.monsoon.co.uk/
* lakeland: http://www.lakeland.co.uk

1 comment:

  1. مون سون یکی از پاتوق های من بود..عاشقش بودم.حیف که تورنتو نداره...جای من هم از لباسهای زیباش و اکسسوریهاش لذت ببر.
    "یک دسته گل بنفشه"
    (نمی دونم چرا نمی تونم آدرسم رو زیر بنویسم؟)

    ReplyDelete