سلام خانومى. خوش اومدى. منهم مون سون رو خيلى دوست دارم و هر چند وقت يكبار حتما يك چيزى بايد از اين مغازه بخرم. همه چيش خيلى قشنگ و فمينيسته. ماهى چند بار به اين مقازه سر ميزنم ولى اجناسش خيلى هم گرونه . ولى چه ميشه كرد دل است ديگر نميدونم چرا براى لينكه مربوطه نميشه كامنت گذاشت. كامنت رو در اين پست ميگذارم. شاد باشى. سفر نازنين رو ببوس
سلام خانومى. خوش اومدى. منهم مون سون رو خيلى دوست دارم و هر چند وقت يكبار حتما يك چيزى بايد از اين مغازه بخرم. همه چيش خيلى قشنگ و فمينيسته. ماهى چند بار به اين مقازه سر ميزنم ولى اجناسش خيلى هم گرونه . ولى چه ميشه كرد دل است ديگر
ReplyDeleteنميدونم چرا براى لينكه مربوطه نميشه كامنت گذاشت. كامنت رو در اين پست ميگذارم. شاد باشى. سفر نازنين رو ببوس
manam ashege lakeland hastam v etefagan emrooz onja bodam. vali alaki adam hei kharid mikoneh v akhar mibini koli khert v pert kharidi !!!
ReplyDelete