
فردا داریم میریم برای شروع یه برهه ی دیگه از زندگی اقدام کنیم، برای رفتن به یه کشور دیگه، یه حال و هوای دیگه، یه سرنوشت دیگه..
به این فکر میکنم که چه رها شدیم و راحت، انگار نه انگار میخوایم باروبندیل ببندیم بریم یه کشور جدید، انگار میخوایم از این طبقه ی خونه بریم طبقه ی بعدی، ما کِی انقدر سبک شدیم؟
نیمه ی پر لیوان یه تجربه ی جدیده، آشنایی با زبان و فرهنگ متفاوت، آمدن مقداری پول به سیستم زندگی، دنیا دیده شدن، تجربه ی کاری و درسی در محیط دانشگاهی جدیده، تغییر سطح زندگیه...
نیمه ی خالی لیوان دوباره کوچ ه، زبان بسیار نا آشنا، از دست دادن دوست هایی که اینجا به سختی وبا ظرافت بدست آوردی، محیط ناآشنا و نابلد، در رفت و آمد بودن من و خستگی راه،...
من از کوچ خوشم میاد، من از تجربه های جدید لذت میبرم، من از این راهِ خود خواسته مشعوفم، پس امید دارم همه چیز خوب پیش بره.
اگه به آلمان میایید روی من و پسرک حساب کن :)
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteای وای، همین الان تو
ReplyDelete"lable"
خوندم آلمان، پس جدی جدی میخواهید بیاین
آلمان!!!!!!!!
کاش بشه این دوستی مجازی رو به دنیای واقعی آورد.
Good luck :))))
سلام، يعنى ميرين يك كشور ديگه؟ با زبانى متفاوت پس درست چى ميشه؟ اميدوارم هميشه پيروز باشيد.
ReplyDeleteسعیده جان پس کانادا چی شد؟..کارهاتون به کجا رسیده؟....آلمان میری پس..براتون بهترین ها رو آرزو میکنم.کوچ و سفر و جابجایی رو من هم دوست دارم.تجربیات نابی که هیچ کس بهت نمیتونه بده.
ReplyDelete"یک دسته گل بنفشه"
wow, great surprise ! Wish you all the best. I am sure you will be successful and a great life whereever you be. Lots of love to u & Sepehre azizam, mitra xxxxxxxx
ReplyDeleteسلام.خوشحالم که اینجاروپیداکردم .شماسبب سازشدید.مرسی...ویولن زن روی بام.
ReplyDeleteshahrzad e azizam che jaleb, etefaghan kheyli donbale kasi migashtam ke bache dashte bashe va Germnay zendegy kone, che aali ke duste khubam intor hast, hatman mozahamet misham azizam
ReplyDeleteHelen e azizam mamnunam, man baraye visiting fellowship eghdam kardam va darsam ro felan ta 6 mah unja edame midam
ReplyDeletemasi jan ma hanuz montazerym va be ghole maruf pele pele ta molaghate khoda..
ReplyDeleteMitraye khubam kheyli mamnun az lotfe hamishegyt
ReplyDeleteAti jan binahayat az ashnaii ba shoma khoshvaghtam
سلام خانمى. پس تقريبا همسايه ميشيم، آخه من دانماركم، قبلا هم گفتم. من هم كوچ رو دوست دارم اون اوايل كه تازه اومده بودم اينجا خيلى به شوهرم اصرار كردم كه بريم انگليس يا يك كشو انگليسى زبان ولى ميگفت سخته تا آدم با سيستم اونجا آشنا بشه طول ميكشه اينجا خيلى از قوانين سيستم رو ميشناسم و برامون بهتره. ولى به نظر من آدم بلخره بعد از مدتى جا ميفته. بهرينها رو براى شما ارزومندم. كدوم شهر ساكن ميشيد؟
ReplyDelete