فارغ از گذشته و آینده، یادم باشه که اون غروب شنبه خیلی دلم خواست سوار ماشین خودمون باشیم، پسر کوچولو تو صندلیش عقب نشسته باشه، بخاری ماشین روشن، مقصد هر جا که میخواد باشه، خیلی دلم خواست، خیلی..
پ.ن: آرزوهامون رو بنویسیم، خیلی وقت ها داشته های بدیهی حالمون، آرزوهای گذشته مون محسوب میشند.
پ.ن: آرزوهامون رو بنویسیم، خیلی وقت ها داشته های بدیهی حالمون، آرزوهای گذشته مون محسوب میشند.
همه چیز با تلاش میسر میشه.شما هم که اهل تلاش و کار...حتمن آینده ای روشن خواهید داشت و خیلی زود به آنچه امروز آرزوست خواهی رسید."یک دسته گل بنفشه"
ReplyDeleteare kamelan movafegham bahat dustam, vali daram yaddasht mikonam in ha ro ta ye zamani yadam bashe ke ghadre dashte ham ro bishtar bedunam,
ReplyDelete