Wednesday, 28 July 2010













دلم یه لپ تاپ میخواد، نه که فقط دلم میخواد بلکه خیلی بهش احتیاج دارم این روزها، اپل باشه بهتره! از وقتی از اسکاتلند بر گشتم دوست دار اپل شدم!

No comments:

Post a Comment