آینه ای پیش رو
Wednesday, 28 July 2010
دلم یه لپ تاپ میخواد، نه که فقط دلم میخواد بلکه خیلی بهش احتیاج دارم این روزها، اپل باشه بهتره! از وقتی از اسکاتلند بر گشتم دوست دار اپل شدم!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment