Monday, 10 May 2010

دیشب تا صبح خواب بد دیدم، خواب طناب دار، خواب های تب دار، خواب یه مادر کّرد که داره به کردی مور( نوعی نجوای کردی برای مرگ عزیز) میخونه، خواب آدم هایی با دندان های پرخون و چشم های مکار و خنده های احمقانه ، درست مثل فیلم ها
از صبح دارم به غم های آشکار و نهان خودم و هموطنم فکرمیکنم، امان از این سردردِ کشدارررر

2 comments:

  1. yek daste gole banafshe11 May 2010 at 11:46

    tabrik igam azizam..to liyaghatesho dari.delgir nabash va be delet bad rah nade.....movafagh bashi azizam.

    ReplyDelete