Friday, 16 April 2010

*http://balatarin.com/permlink/2010/4/15/2013542

این خبر رو که میخونم سرم درد میگیره، از این همه دین زدگی یا بهتره بگم جوزدگی، بعد به خودت نهیب میزنی قراره بچه رو ببری بسپری به این محیط، محیطی که حالت به هم میخوره از غبار آلود بودن همه ی ارزش هایی که یه روزی دوستشون داشتی، به زمان هایی فکر میکنی که وقتی دلتنگی امانت رو میبره به خودت قوت قلب میدی که تموم میشه درستون رو میخونید شاید یه پاسپوت دیگه بگیرید برای روز مبادا اونوقت برمیگردید، آره برمیگردی و از دانسته هات به محیطت میدی، میری کنار اونایی که به عشق هم زنده اید،


ولی این خبرها رو که میخونی یه جای وجودت درد میگیره، دقیقا نمیدونم کجاست یه جایی گوشه ی سمت چپ قفسه ی سینه شاید.و..

* خبر: وزیر رفاه ایران: مهد کودک ها باید به گونه ای کار کنند که کودکان ایرانی پذیرای شهادت باشند....

No comments:

Post a Comment