یه وقتایی مثل الان دلت میخواد سرت رو بکوبی به دیوار، بچه داره اون اتاق هوار میزنه، لباساش پر استفراغ، حوصله ی همخانه ت رو هم نداری چون ایمیل هات رو یه خط در میان جواب میده، سرت هم درد میکنه، موضوع تز هم نداری، با شوق یه غذای جدید درست کردی و مثل همیشه ذوق کردنش ننشسته به دلت، کلا از زمین و زمان دلت گرفته
حالا گیرم تا همین دو ساعت پیش همه چی به نظرت خوب و زیبا و به به و چه چه می اومد، هوای دل من هم درست مثل هوای این کشوره، متنوع و پر تفاوت
حالا گیرم تا همین دو ساعت پیش همه چی به نظرت خوب و زیبا و به به و چه چه می اومد، هوای دل من هم درست مثل هوای این کشوره، متنوع و پر تفاوت
خدا نکنه هوای دلت مثل هوای انگلیس باشه
ReplyDeleteهمخونه ، ایمیل!
زندگی همینه مخصوصا شروع جدیدش در یه کشور دیگه، من که ثانیه ای حسم عوض میشه اینجا
یه لحظه میگم ببخشید چه غلطی کردم و یه لحظه میگم چقدر خوبه که الان اینجام
دلتنگیها هم مزید بر علتند
مواظب خودت باش و ببوس شاپرک رو
آفتاب تابان
hameye ma hamchin hessi ro darim.... vali khoobish ine ke zoodgozarand...
ReplyDeleteمرسی از لطف هر دو
ReplyDelete