Tuesday, 20 April 2010

یه وقتایی مثل الان دلت میخواد سرت رو بکوبی به دیوار، بچه داره اون اتاق هوار میزنه، لباساش پر استفراغ، حوصله ی همخانه ت رو هم نداری چون ایمیل هات رو یه خط در میان جواب میده، سرت هم درد میکنه، موضوع تز هم نداری، با شوق یه غذای جدید درست کردی و مثل همیشه ذوق کردنش ننشسته به دلت، کلا از زمین و زمان دلت گرفته

حالا گیرم تا همین دو ساعت پیش همه چی به نظرت خوب و زیبا و به به و چه چه می اومد، هوای دل من هم درست مثل هوای این کشوره، متنوع و پر تفاوت



3 comments:

  1. خدا نکنه هوای دلت مثل هوای انگلیس باشه
    همخونه ، ایمیل!
    زندگی همینه مخصوصا شروع جدیدش در یه کشور دیگه، من که ثانیه ای حسم عوض میشه اینجا
    یه لحظه میگم ببخشید چه غلطی کردم و یه لحظه میگم چقدر خوبه که الان اینجام
    دلتنگیها هم مزید بر علتند
    مواظب خودت باش و ببوس شاپرک رو

    آفتاب تابان

    ReplyDelete
  2. hameye ma hamchin hessi ro darim.... vali khoobish ine ke zoodgozarand...

    ReplyDelete
  3. مرسی از لطف هر دو

    ReplyDelete