Friday, 23 April 2010

در این مدت به این نتیجه رسیدم که اگر پول داشته باشی و دلتنگ هم نباشی زندگی در اینجا خودِ خودِ خوشبختیه!

6 comments:

  1. آره راست ميگى منهم خيلى وقته به اين نتيجه رسيده ام، اگر پول داشته باشى كه ديگه هر چند ماه يكبار ميرى پيش عزيزان و ديگه غصه چيز هاى ديگه هم نداشتيم

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. But you need lots of money as you want lots of things, this is the main problem ! At the moment, I think I need £500,000 to be happy ! How to find this amount?? lol

    ReplyDelete
  4. واقعا راست میگی میترا آدمی طبعش و سطح خواسته هاش بالاست و سیری ناپذیر ولی برای داشتن سطحی از خوشبختی پول خیلی مهمه
    دعا میکنم یه لاتاری ببری از این مسابقه های تلویزیونی برو شرکت کن باور کن شاید برنده بشی!!!

    :D :D

    ReplyDelete
  5. merci az doat azizam, manam hamintoor. vali be hamin darvishi khorsandim v hes v hoseleh lottory sherkat kardan nist.

    ReplyDelete