Tuesday, 20 April 2010









یادم باشد ماه هاست که دوست دارم یه صندلی متحرک داشته باشم، کنار پنجره بشینم و چای بخورم یا بچه رو در بغلم بخوابونم...

No comments:

Post a Comment