آینه ای پیش رو
Tuesday, 20 April 2010
یادم باشد ماه هاست که دوست دارم یه صندلی متحرک داشته باشم، کنار پنجره بشینم و چای بخورم یا بچه رو در بغلم بخوابونم...
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment