Tuesday, 6 April 2010










از جمله اهداف جدیدی که برای خودم گذاشتم ( البته فعلا در رویا و خیال!) کار کردن در سازمان ملله، یه جور خاصی بهم حس خوبی میده، حس شاید مفید بودن، حس فراملیتی دیدن انسان ها، صلح آمیز بودن

خیلی دوست دارم یه روزی کارمند سازمان ملل بشم، یقین دارم به این هدف هم خواهم رسید...

No comments:

Post a Comment