Wednesday, 7 April 2010

امسال با خودم عهد کردم یه شروع خاص داشته باشم، یه سال خوب و متفاوت داشته باشم، یه آدم بهتری بشم، سعی کنم خاطره ها و افکار منفی رو کنار بذارم و روح مثبتی داشته باشم

امسال میخوام روز مادر کادو بخرم، برای مامان خودم که دیوانه وار دلتنگشم، برای مامان همسر هم میخرم، برای دو تا مادر بزرگا هم میخرم ، با 4 تا کارت زیبا که همه ی حس های خوب رو توش فوت می کنم و پست میکنم براشون،

خدایا هر چی میخوای غریب نگهم بدار ولی این نعمت های خوب رو برام سالم و شاد نگه دار لطفا

4 comments:

  1. Cheghadr neveshtehaye in khoone motefavetand, por az enerjye mosbat, omidvaram hamishe hamintor shad va poaz enerji bashi xxxx

    ReplyDelete
  2. mamnunam azizam az lotfy ke dary

    ReplyDelete
  3. salam doost joon aziz,man hanooz tagvime irani nadaram. rooze madar che tarikhi hast? manam yadam basheh baraei mumanam kadoo befrestam. xxx

    ReplyDelete
  4. mitra janam 13 khordad hast ke mishe 3 june( az dadasham porsidam omidvaram dorost gofte bashe!!)

    ReplyDelete