Tuesday, 6 April 2010

آخ اگه بدونی چه حالی میشم از دیدن این ایمیل های رنگی رنگیت، اینایی که پره اسمایلی و قلب و ستاره ست، اینایی که پره رنگه، پره حس خوبه زندگیه، پره مفهوم خواهر کوچولو داشتن

ممنون مهدیسِ من

No comments:

Post a Comment