آینه ای پیش رو
Tuesday, 6 April 2010
آخ اگه بدونی چه حالی میشم از دیدن این ایمیل های رنگی رنگیت، اینایی که پره اسمایلی و قلب و ستاره ست، اینایی که پره رنگه، پره حس خوبه زندگیه، پره مفهوم خواهر کوچولو داشتن
ممنون مهدیسِ من
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment