Tuesday, 30 March 2010







آشپزی رو دوست دارم، بی توجه به هیکل و اضافه وزن قابل توجه و این صوبتا جدیدا عاشق شیرینی پزی هم شدم، پر میشم از حس های خوب وقتی می بینم بعد از کلی انرژی گذاشتن شیرینی ها مطابق با دستور و درست شبیه عکس مجله یا سایت در میاد، بوی خوبی هم که توی خونه میپیچه هم مزید بر علت میشه برای خوش بودن،
دیروز توپ شکلاتی درست کردم از اون مدلی که با بسکویت ساده درست میشه، سریع و راحت و بی دردسر، خیلی خوب شد ، دوستامون که برای عید دیدنی اومدند کنار سفره ی هفت سین گذاشتم، از اون حس های خوب باز اومد به سراغم

No comments:

Post a Comment