Tuesday, 30 March 2010










قضیه دانشگاه انگار داره بالاخره به یه جاهای خوبی میرسه، باور نکردنیه این منشی دانشگاه، یعنی من حتی در ایران هم که همه این همه مینالند از کارمندهای تنبل نمونه ی این جوری ندیده بودم، یه چیزایی توی مایه ی فاجعه ست، بعد از 21 روز از جلسه گروه ( نمیدونم گفتم یا نه که من به خاطر کم کاری این خانم و مطلع نکردن من در مورد مدارک ناقصم 2 ماه جلسه ی گروه رو از دست دادم و ایشان بعد از تمام شدنهر حلسه تازه اونم بعد از چند بار ایمیل و تلفن میگفت آخی وای یادم رفت بهت بگم فلان چیز رو هم باید میدادی خب چون ندادی پس رفتی تا جلسه ی ماه دیگه!! به همین راحتی) خلاصه باز همبعد از چند بار ایمیلو تلفن چه خودم و چه زمانی که نبودم همسر جان بالاخره دیروز ایمیل زده که بله مدارک شما اپرو شده و نامه ثبت نام هم پست شده به خونتون ، خلاصه ما خوشحال شدیم زیاد ولی تا نامه نرسه دستم واقعا نگرانی دارم هنوز با این سیستم، دارم فکر می کنم یعنی واقعا باید 3 4 سال با این آدم یا شاید هم با این سیستم چه کنم!؟

ولی اگر همه چی درست پیش بره بشه خوشحال میشم ، از اینکه دوباره پیدا میکنم هویت اجتماعیم رو

No comments:

Post a Comment