
قضیه دانشگاه انگار داره بالاخره به یه جاهای خوبی میرسه، باور نکردنیه این منشی دانشگاه، یعنی من حتی در ایران هم که همه این همه مینالند از کارمندهای تنبل نمونه ی این جوری ندیده بودم، یه چیزایی توی مایه ی فاجعه ست، بعد از 21 روز از جلسه گروه ( نمیدونم گفتم یا نه که من به خاطر کم کاری این خانم و مطلع نکردن من در مورد مدارک ناقصم 2 ماه جلسه ی گروه رو از دست دادم و ایشان بعد از تمام شدنهر حلسه تازه اونم بعد از چند بار ایمیل و تلفن میگفت آخی وای یادم رفت بهت بگم فلان چیز رو هم باید میدادی خب چون ندادی پس رفتی تا جلسه ی ماه دیگه!! به همین راحتی) خلاصه باز همبعد از چند بار ایمیلو تلفن چه خودم و چه زمانی که نبودم همسر جان بالاخره دیروز ایمیل زده که بله مدارک شما اپرو شده و نامه ثبت نام هم پست شده به خونتون ، خلاصه ما خوشحال شدیم زیاد ولی تا نامه نرسه دستم واقعا نگرانی دارم هنوز با این سیستم، دارم فکر می کنم یعنی واقعا باید 3 4 سال با این آدم یا شاید هم با این سیستم چه کنم!؟
ولی اگر همه چی درست پیش بره بشه خوشحال میشم ، از اینکه دوباره پیدا میکنم هویت اجتماعیم رو
No comments:
Post a Comment