Sunday, 7 February 2010

یه وقتایی تو خیال میری تا اوج، انقدر بالا و دور که حس میکنی سرت چسبید به یکی از اون ابرهای نرم و سفید
دوست داری زمان بایسته وچشماتو ببندی و غرق شی در لحظه...

No comments:

Post a Comment