آینه ای پیش رو
Friday, 12 February 2010
یه حس سرخوشی تو دلم وول میزنه، یه هوای تازه، یه حس خوب، یه خبر خوب، دارم میرم ایران، بعد از .. به حساب دل من یک قرن
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment