Friday, 12 February 2010








یه حس سرخوشی تو دلم وول میزنه، یه هوای تازه، یه حس خوب، یه خبر خوب، دارم میرم ایران، بعد از .. به حساب دل من یک قرن

No comments:

Post a Comment