
معتقدم در وقایع اخیر بعد از خرداد، بیشترین ضربه رو آدم های معتقدی خوردند که به اعتقادات و ارزش های خودشون واقعا و از ته دل ایمان داشتند و نه من باب به نوایی رسیدن و پول و پله جمع کردن و تظاهر و این حرفها، آدم هایی مثل رزمنده ها و یا جانباز هایی که جوونیشون رو گذاشتن برای اعتقادشون و حالا میبینند همه چیز قلب شده، همه چیز بوی تعفن گرفته و همه ی مرزها شکسته شده
واقعا دلم میسوزه برای این آدم هایی که یهو بیدار شدند و دیدن حریم ناب اعتقادات و ارزش هاشون یه شبه شد اسیر هیاهوی قدرت طلبی
No comments:
Post a Comment