Thursday, 4 February 2010

فکر می کنم من هیچ وقت وجترین نشم، تصور اینکه هیچ وقت مرغ یا گوشت یا ماهی نخورم مثل یه کابوسه برام، فکر کنم آدم های شکمو!(دور از جون من البته!) هیچ وقت نتونند گیاه خوار بشن.
واای تصور کن هیج وقت جوجه کباب نخوری ، اوه سخته خداییش!

No comments:

Post a Comment