Thursday, 4 February 2010

نوشتن رو دوست دارم، حالا گیرم وبلاگ باشه یا یه دفترچه زیبا با برگ های قهوه ای سوخته یا حتی پشت قبض آب و برق ماهانه!
خواهم نوشت از خود برای خویش، انگار که آینه ای بدست دارم و حرف میزنم از هر آنچه روحم طلب میکنه در لحظه.
شاید خصوصی تر، شاید صریح تر از باقی سالهای نوشتن...

No comments:

Post a Comment