نوشتن رو دوست دارم، حالا گیرم وبلاگ باشه یا یه دفترچه زیبا با برگ های قهوه ای سوخته یا حتی پشت قبض آب و برق ماهانه!
خواهم نوشت از خود برای خویش، انگار که آینه ای بدست دارم و حرف میزنم از هر آنچه روحم طلب میکنه در لحظه.
شاید خصوصی تر، شاید صریح تر از باقی سالهای نوشتن...
خواهم نوشت از خود برای خویش، انگار که آینه ای بدست دارم و حرف میزنم از هر آنچه روحم طلب میکنه در لحظه.
شاید خصوصی تر، شاید صریح تر از باقی سالهای نوشتن...
No comments:
Post a Comment