آدم قبل از بچه شاید یکسری افکار ایدآلیستی داشته باشه و وقتی بچه میاد می بینه خیلی از خط قرمزهاش قابلیت اجرانداره
از جمله اینکه من خیلی مطلب در مورد کودک و تلویزیون خوندم که نیابد زیر 2 سال اصلا تلویزیون ببینند و اگه دیدند هر 15 دقیقه باید ذهنشون استراحت کنه و این حرفا، خودم هم دوست نداشتم پسرک بشه مشتری ثابت تی وی و همش پای گیم و کارتون باشه
ولی واقعا گاهی اگه این کانال بچه ها باز نباشه من رسما روانی میشم، خیلی وقت ها فکر می کنم اگه این تلویزیون و برنامه های مخصوص کودکانش نبود من ِ بیچاره ی تنها باید چه میکردم که این همه ساعت سرگرمش کنم!!
از جمله اینکه من خیلی مطلب در مورد کودک و تلویزیون خوندم که نیابد زیر 2 سال اصلا تلویزیون ببینند و اگه دیدند هر 15 دقیقه باید ذهنشون استراحت کنه و این حرفا، خودم هم دوست نداشتم پسرک بشه مشتری ثابت تی وی و همش پای گیم و کارتون باشه
ولی واقعا گاهی اگه این کانال بچه ها باز نباشه من رسما روانی میشم، خیلی وقت ها فکر می کنم اگه این تلویزیون و برنامه های مخصوص کودکانش نبود من ِ بیچاره ی تنها باید چه میکردم که این همه ساعت سرگرمش کنم!!
No comments:
Post a Comment