یادم باشه یه روزهایی بود مثل این روزها که بی حد دنبال یک و حتی یک خانواده ایرانی فارسی زبان میگشتم که یه بچه هم سن و سال آقا کوچولومون داشته باشه که سرش گرم شه باهاش و از همه مهمتر باهاش فارسی صحبت کنه.
یعنی تو مایه های در به در دنبال این کیس میگردم. یا مجردند یا فارسی حرف نمیزنند یا تازه ازدواج کردند یا بچه شون تازه به دنیا اومده یا بچه ی همسن هست ولی اصلا فارسی بلد نیست.
خلاصه اوضاعیه !
No comments:
Post a Comment