آینه ای پیش رو
Wednesday, 30 May 2012
هوا که گرم میشه آدم دلش باز میشه, آفتاب گرم این روزها روح آدم رو حسابی روشن میکنه.
دیروز کنار یه دریاچه بودیم با چند تا دوست خوب، بیشتر از همه از این خوشحالم که پسر کوچولو غیر از من و باباش کس دیگه ای رو هم می بینه. ای جس خوبیه.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment