Wednesday, 9 May 2012


اگر یک روز از "خارج" بریم حتما دلم برای آش رشته و آبگوشت درست کردن های "نیم ساعته" تنگ میشه.
یادمه ایران هر کس میخواست آش رشته درست کنه از شب قبل دست به کار بود تا دقیقا قبل از سرو غذا
ولی اینجا حال میده خسته و کوفته میرسی خونه سر نیم ساعت یه کاسه آش رشته داغ و خوشمزه روبروته.
همه چیز از قبل آماده ست, خوبه حس سرهت عملش 

No comments:

Post a Comment