آینه ای پیش رو
Sunday, 6 May 2012
چه حس آرامشی داره این منظره صورتی.
چه حالی میده با یه شیرینی خانگی و چای هل دار.. به به
1 comment:
Anonymous
6 May 2012 at 18:01
میشه شماره ت رو بهم بدی باهم حرف بزنیم دوستم.
معصومه
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
میشه شماره ت رو بهم بدی باهم حرف بزنیم دوستم.
ReplyDeleteمعصومه