Sunday, 6 May 2012

چه حس آرامشی داره این منظره صورتی.
چه حالی میده با یه شیرینی خانگی و چای هل دار.. به به

1 comment:

  1. میشه شماره ت رو بهم بدی باهم حرف بزنیم دوستم.
    معصومه

    ReplyDelete