نامه پذیرش دانشگاه روز شنبه اومد دم خونه، حس خوبی بود دیدنش. اینکه بالاخره از این آلاخونی دراومدم و اینجایی شدم، رفت وآمد با این کمر قراضه و بچه و ویزای محدود و از همه مهمتر نبودن سوپروایز در کنارم دلایل اصلی درخواستم برای انتقال دکترام به اینجا بود.
استاد خوبی به نظر میرسه خانمی که قرار بقیه ی کارم رو باهاش انجام بدم
کلا زندگی هیچ وقت قرار نبوده پرفکت خوب باشه و این قضیه هم نقاط منفی و مثبت خودشو رو داره
ولی فعلا خوشم باهاش
جالبه که طبق نامه ی دانشگاه من تا 2017 وقت دارم دکترام رو تموم کنم!! هر چند من در پروپوزالی که به استادم دادم تا 2 سال دیگه قول دادم ببندم قضیه رو. ولی مدت ها به نامه نگاه کردم و هی فکر کردم تا 2017 زندگی چقدر عوض میشه، کجای دنیا خواهیم بود، چطور و کلا زندگی چه مدلی در جریان خواهد بود..
No comments:
Post a Comment