Monday, 31 October 2011

به وضوح میشه گرد و خاک این خونه رو دید. دلم برای نوشتن در این فضای دنج تنگ بود همه ی این روزهای نبودنم
دوباره شروع میکنم از نو

No comments:

Post a Comment