آینه ای پیش رو
Monday, 31 October 2011
به وضوح میشه گرد و خاک این خونه رو دید. دلم برای نوشتن در این فضای دنج تنگ بود همه ی این روزهای نبودنم
دوباره شروع میکنم از نو
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment