دنیای تکنولوژیک، دنیای قشنگیه، وقتی یه روز وسط کار و درس یه چای تازه دم میریزی و میخوای خستگی به در کنی میری سراغ فیس/بو ک و یوتیوب، می بینی دوستی از هزاران کیلومتر دورتر یه آهنگ زیبا شر کرده، دیگری عکس های خودش و خانواده شو گذاشته، یکی عکس از طبیعت حالا بگذریم که این وسط دلت هم خیلی خون میشه از این همه خبر ها و عکس های بد و دلخراش از وطنت!
یه جورایی فاصله جغرافیایی و دوری ها تسکین پیدا کرده با این همه کانال ارتباطی راحت
یه جورایی فاصله جغرافیایی و دوری ها تسکین پیدا کرده با این همه کانال ارتباطی راحت
No comments:
Post a Comment