Sunday, 9 January 2011

چه دنیای نا امنیه، چه راحت میشه خواب آرام آدمی پریشان بشه، چقدر جان انسان، اشرف مخلوقات ! مفته بی ارزشه، چقدر راحت میشه چشم باز کرد و دید عزیزی نیست
لعنت لعنت لعنت به همه ی شمایی که دارید مفت و مسلم آدم ها رو به مرگ میرسونید چه با حماقت هاتون چه با تحریم و ادعا های پوچتون

70 نفر مسافر که نشستن تو هواپیمای ارومیه تا برسن به خونه شون، پیش خانواده شون، با هزار امید و آرزو احساس به راحتی مردند. به همین راحتی
....
حالا من نشستم اینجا تو این تاریکی دارم عکس انتخاب میکنم تا بفرستم برای عزیزانم، تا حسم کنند، آهنگ شقایق داریوش رو میشنوم و به این همه نا برابری و بی عدالتی که فکر میکنم حالت تهوع میگیرم،

No comments:

Post a Comment