هنوز ویزا نیومده، کلافه ایم ، بیشتر من، شاید چون همیشه خودم رو زیاد در خیال های آینده رها می کنم، دیگه دل بریدم از این جا، خیلی وقته روحم تو شهر جدیده، تو زندگی جدید، هر چند زیاد تلاش می کنم تا از اینجا هم استفاده ی مفید کنم ولی اقرار می کنم دل بردیم زیاد و
دلم میخواد زودتر بریم سروسامون بگیریم، قرارداد همسر که از اول ژانویه بود و دانشگاه من هم از اول فوریه، امروز 26 ژانویه هست و ما نه پاسپورتی داریم نه ویزای انگلیسی نه ویزای آلمانی، و فقط 4 روز دیگه قانونا ویزای اینجا رو داریم!
دلم میخواد بریم تو شهر جدید، خونه ی خوب بگیریم، ماشین بگیریم، ظرف های خوشگل، خیلی دوست داشتنی هام ساده اند و بدیهی ، یعنی بعضی وقت ها اینقدر بدیهیند که حتی روم نمیشه بیام اینجا بنویسمشون.
امان از این انتظار
دلم میخواد زودتر بریم سروسامون بگیریم، قرارداد همسر که از اول ژانویه بود و دانشگاه من هم از اول فوریه، امروز 26 ژانویه هست و ما نه پاسپورتی داریم نه ویزای انگلیسی نه ویزای آلمانی، و فقط 4 روز دیگه قانونا ویزای اینجا رو داریم!
دلم میخواد بریم تو شهر جدید، خونه ی خوب بگیریم، ماشین بگیریم، ظرف های خوشگل، خیلی دوست داشتنی هام ساده اند و بدیهی ، یعنی بعضی وقت ها اینقدر بدیهیند که حتی روم نمیشه بیام اینجا بنویسمشون.
امان از این انتظار
entezar khili sakhteh v mitonam hese kalafegitoon ro dark konam vali een roozha ham migzareh v 1-2 mahe digeh vaghti een neveshtehato bekhoni az hese een roozhat taajob mikoni v khandat migireh !!! khobe ke yek khoneh tekoni hesabi baraei eid darid v eid ro khoneh jadid ba vasaiel ghashange almani hastid !!! ( rasti dirooz zang zadam ahvaletoon ro beporsam ke nabodid v payam gozashtam!) Sephr beboos. mitra xxxx
ReplyDeleteهمه چی جور میشه عزیزم
ReplyDeleteهمه چیزای خوشگل رو هم به دست میارید زود زود
امیدوارم زودی خبر اومدن ویزا رو بنویسی دوستم
www.theshinysun.blogfa.com
خیلی زود همه چیزهای خوشگل و خوبی که میخوای بهشون میرسی.
ReplyDeleteبسته هات رو آماده کن و آماده رفتن شو..ویزا هم میرسه.
معصومه
اينها همه بهانه هاى كوچكى هستند براى خوشبختى. اميدوارم زودتر كارها رديف شود و سرو سامان بگيريد.
ReplyDelete