سلام خانومى. نكنه دارى باز هم مادر ميشى؟
vaay helen joonam toro khodaaa! bikhial, na baba in esm ha hes khubi behem midan haminjuri neveshtam.:))))
اوكى اوكى، ميدونم خيييييييييلى سخته. راستى اسم خواهر من هم لى لى هست.
:-*
سام به سپهر بیشتر میاد:)"یک دسته گل بنفشه"
middle name Sepehr, Sam hast!
سلام خانومى. نكنه دارى باز هم مادر ميشى؟
ReplyDeletevaay helen joonam toro khodaaa! bikhial, na baba in esm ha hes khubi behem midan haminjuri neveshtam.
ReplyDelete:))))
اوكى اوكى، ميدونم خيييييييييلى سخته. راستى اسم خواهر من هم لى لى هست.
ReplyDelete:-*
ReplyDeleteسام به سپهر بیشتر میاد:)
ReplyDelete"یک دسته گل بنفشه"
middle name Sepehr, Sam hast!
ReplyDelete