Saturday, 4 December 2010

غذا آماده، خونه تمیز، پسرک خواب به همراه پدر، کیک گِرجویشِن 2010 تو یخچال، دلم آرومه امروز، به همه ی این 3 سال فکر میکنم، به همه ی زحمتی که کشیدی، به همه سختی که بردی، به همه ی امید هایی که داشتی...
امروز حال خوبی دارم، تموم شد این برهه ی سخت و خاص، همه جوره خاص.

4 comments:

  1. به این میگن یه پست پر از آرامش...انرژی ش رو گرفتم.
    همیشه آروم و شاد باشین.
    کیک هم نوش جون خودتون و مهمانها.
    "یک دسته گل بنفشه"

    ReplyDelete
  2. khasteh nabashi. hamisheh shad v salamat bashid. mitraxxxxx

    ReplyDelete
  3. che khub ke energysh be mokhatab mirese, doostet daram

    ReplyDelete