غذا آماده، خونه تمیز، پسرک خواب به همراه پدر، کیک گِرجویشِن 2010 تو یخچال، دلم آرومه امروز، به همه ی این 3 سال فکر میکنم، به همه ی زحمتی که کشیدی، به همه سختی که بردی، به همه ی امید هایی که داشتی...
امروز حال خوبی دارم، تموم شد این برهه ی سخت و خاص، همه جوره خاص.
امروز حال خوبی دارم، تموم شد این برهه ی سخت و خاص، همه جوره خاص.
به این میگن یه پست پر از آرامش...انرژی ش رو گرفتم.
ReplyDeleteهمیشه آروم و شاد باشین.
کیک هم نوش جون خودتون و مهمانها.
"یک دسته گل بنفشه"
khasteh nabashi. hamisheh shad v salamat bashid. mitraxxxxx
ReplyDeleteche khub ke energysh be mokhatab mirese, doostet daram
ReplyDeletemamnunam mitraye khubam
ReplyDelete