تا حالا پیش اومده تو کتابخونه باشی، وسط کلی مقاله و کناب و و فکرت آشفته ی ارائه ی هفته ی بعد، کنار یه خروار آدم جویای علم و سر در کامپیوتر و مشغول درس خوندن، یهو دلت بخواد بزنی زیر آواز! هی تو ذهنت یکی میخونه به من گفتی که دل دریا کن دوست... همه دریا از آنِ ما کن ای دوست..
دلم بد جور میخواد بزنم زیر آواز، بارون نرمی که بیرون داره میباره شاید بهانه ی خوبی باشه..
salam azizam
ReplyDeleteemaileto behem bede lotfan ta passworde weblogamo behet bedam.
miboosamet x x x x
sanaz