چند قسمت از برنامه ی پر/گار که از بی/بی 30 پخش میشه رو دیدم، یک میزگرد مانند هست که در مورد مسائل مختلف اجتماعی، دینی و .. صحبت میکنند، دوستش داشتم، هم آدم های متفاوت و صاحب فکری رو میاره و هم نظرات مختلفی رو به بحث میگذاره، حس میکنم این چند سال اخیر یک کار عمیق فکری تحلیلی در حوزه ی علوم اجتماعی صورت نگرفته، از بس مشکلات ایران زیاد بوده و تحت سر/کوب تحلیلی قرار پرفتند آدم های صاحب فکر، کاملا رکود رو میشه حس کرد.
این برنامه به نظرم کار نو و خوبیه در این وانفسا، یه جورایی من رو یاد روزنامه ی شر/ق و یا شهرو/ند میندازه ، چه تیم قوی بود، چه هیجان خوبی برای رشد و تحیلیل و نقد بود،..
پ.ن: مثلا لبنک زیر در مورد ارو/تیسم در فرهنگ ایرانی ه، جالب بود.
http://www.bbc.co.uk/persian/tv/2010/02/000000_ptv_pargar.shtml
این برنامه به نظرم کار نو و خوبیه در این وانفسا، یه جورایی من رو یاد روزنامه ی شر/ق و یا شهرو/ند میندازه ، چه تیم قوی بود، چه هیجان خوبی برای رشد و تحیلیل و نقد بود،..
پ.ن: مثلا لبنک زیر در مورد ارو/تیسم در فرهنگ ایرانی ه، جالب بود.
http://www.bbc.co.uk/persian/tv/2010/02/000000_ptv_pargar.shtml
No comments:
Post a Comment