خسته ام از این همه خبر مرگ و بد و غم و اشک و ناله
محمد نوری هم رفت، ططری نماینده ی سابق شهرم هم رفت، اون یکی هم رفت، اون یکی دیگه هم رفت، یک سری هم دارن می میرن تو انف/رادی،
من که از توانم خارج ه ولی کاش یکی میامد حساب میکرد چند نفر جسمی و روحی مردند در این سال نکبت اخیر( لطفا هر کس این کار رو تقبل کرد اسم من رو هم درشت بنویسه در قسمت مردگان روحی...)
امشب دل آشوب اعلام نتایج دوقولو هام بودم، دیگه خبر این مرگ داغون ترم کرد....
محمد نوری هم رفت، ططری نماینده ی سابق شهرم هم رفت، اون یکی هم رفت، اون یکی دیگه هم رفت، یک سری هم دارن می میرن تو انف/رادی،
من که از توانم خارج ه ولی کاش یکی میامد حساب میکرد چند نفر جسمی و روحی مردند در این سال نکبت اخیر( لطفا هر کس این کار رو تقبل کرد اسم من رو هم درشت بنویسه در قسمت مردگان روحی...)
امشب دل آشوب اعلام نتایج دوقولو هام بودم، دیگه خبر این مرگ داغون ترم کرد....
امیدوارم خبر خوبی از دوقلوها بشنوی
ReplyDeleteسال سختی بود، نمیدونم انگار همه دنیا دست به دست هم داده بودن که ایران و ایرانی از دست بدهند هرآنچه فکر کنی را
www.theshinysun.blogfa.com
be omide shenidane khabarhaei khoob hamisheh xxxx
ReplyDeletemamnun azizane man
ReplyDelete