به یک نتیجه رسیدم اونم اینکه اگر در رابطه ی دوستی بحث جبران کردن و حس ایجاد وظیفه اومد وسط دیگه باید فاتحه ی دوستی صمیمی رو خوند، معتقد شدم اگر بعد از یه مکالمه ی تلفنی یا دیدار با دوستی بشینم به حرفایی که زدم موشکافانه فکر کنم و هی معذب بشم که وای چرا اینو گفتم نکنه از این حرفم برداشت بد کنه و این فکرای دنباله دار، دیگه باید بفهمم که این رابطه صمیمی نیست و سنگینه و نه آرامش بخش
No comments:
Post a Comment