Saturday, 5 June 2010

دوشنبه اولین کنفرانس دوره ی دکترای منه، واضحه که استرس دارم، زبان و تسلط و آدم های جدید و محیط جدید و مفاهیم جدید همه یه طرف، این مشکل دراز مدت من شده یه معضل برام یه طرف
من وقتی استرس دارم یا گرمم میشه یا یه مرگیم میشه یهو لپام قرمز میشه به قول مامان صورتم گل میندازه، این مسئله ژنتیکیه مامان و خواهر و خاله خانباجی من همه همین طورین، به خاطر پوست روشنی که داریم هیجان کاملا تو صورتمون میدوه، خودشو به وضع بدی نشون میده.
خلاصه اینم شده برام یه استرس که دوشنبه تو اون 40 دقیقه زمان ارائه ی مقاله ام صورتم گل بندازه و هی بمیرم از گرما و هی هی !
دعا و انرژی مثبت شما عزیزان را محتاجیم شدید!

No comments:

Post a Comment