Saturday, 22 May 2010








با پسر کوچولو ولو شدیم پای تلویزیون داریم سوپر ننی میبینیم، حس میکنم گلوم درد میکنه و دارم سرما میخورم، برای خودم هم جالب بود که دیگه روند رشد پسری داره جلو میره و باید به قضیه های جدید تربیتی هم بیشتر توجه کرد، خلاصه تکتیک های عملی و خوبی ارائه میداد.
داشتم فکر میکردم چی میشد اگه یه اینطور برنامه هم ایران درست میشد که در زمینه ی تربیت کودک یا نوجوان به این صورت عملی بپردازه؟ نه فقط چهار تا میزگرد خشک و انتزاعی

No comments:

Post a Comment