Monday, 17 May 2010

ده روزی میشه که یه سردردِ عجیبی دارم، من معمولا سردرد نداشتم هیچ وقت ولی نمیدونم این دفعه این دیگه از کجا پیدا شد، واقعا حس بدی دارم

No comments:

Post a Comment