Monday, 17 May 2010















دوقلوهای دوست داشتنی من

بودنتون به زندگیم رنگ داد، نبودنم کنارتون از کلاس پنجم شد بزرگترین بغض زندگیم که همین جور چسبیده بیخ گلوم، امسال 18 ساله شدید، فقط خدا میدونه چه حالی دارم من، بی نهایت دوستتون دارم و دعا میکنم امسال سال خوبی باشه براتون، پر از موفقیت سلامتی و دلِ خوش

آخ اگر میتونستم حرفای دلم رو مکتوب کنم براتون، چه مثنوی نوشته میشد از مخلوط خوشی و دلتنگی خواهر بزرگه برای دوقلوهاش

تولدتون مبارک عزیزای من

No comments:

Post a Comment